CONDICIONS GENERALS DE COMPRA ON-LINE

 

OBJECTE

Aquestes condicions generals de contractació regulen l’adquisició de tots els productes i serveis oferts per SERHS FOOD AREA, S.L. (TAKE EAT EASY) d’ara endavant també l’empresa, als seus clients a través del lloc web www.takeeateasy.es.

A part d’aquesta informació a la mateixa web també hi ha l’avís legal, la política de cookies i la política de privadesa de l’empresa.

Per a l’adquisició de qualsevol dels productes i serveis que ofereix el prestador a través d’aquest web és necessària l’acceptació expressa, plena i sense reserves per part de l’usuari de totes i cadascuna de les Condicions Generals de Compra recollides aquí, així com les condicions particulars que puguin regir l’adquisició de productes i serveis. Aquesta acceptació s’ha de fer durant el procés de registre a través del marcatge de la casella d’acceptació de les condicions generals.

S’han de llegir les condicions generals de compra cada cop que procedeixi a la contractació d’algun producte o servei, atès que aquestes poden haver estat objecte de modificació des de l’última vegada que va accedir. Al final de les mateixes es publicarà la data de la darrera actualització per tal de poder-te informar sobre la versió que sigui aplicable a partir en aquest moment.

 

NATURALESA DE LA BOTIGA VIRTUAL

Els productes i serveis de la nostra botiga virtual estan destinats a consumidors finals, en el sentit establert pel Reial Decret Legislatiu 1/2007, del 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries. En conseqüència, l’adquisició de productes i serveis està destinada al consum propi del client o de les persones en nom de les quals aquest estigui legalment autoritzat a actuar.

En virtut del que s’ha expressat anteriorment, queda totalment prohibida la revenda dels productes adquirits a través del nostre servei de compra.

L’usuari declara ser més gran i disposar de la capacitat jurídica suficient per vincular-se per aquestes condicions generals en contractar amb l’empresa, i accepta de forma expressa i sense excepcions que l’accés al servei de compra i la seva utilització estan sota la seva responsabilitat.

 

OPERATIVA DEL SERVEI DE COMPRA

GAMMA DE PRODUCTES I PREUS

L’empresa ofereix un ampli i variat assortiment d’aliments refrigerats, així com poden ser altres productes d’alimentació i complementaris, que el client pot adquirir des del seu ordinador sense desplaçar-se.

La majoria de les imatges que apareixen al nostre catàleg virtual corresponen a productes ja elaborats (cuinats), i es mostren merament a efectes descriptius. Per tant, cal tenir present que els productes finalment lliurats poden variar respecte a les fotografies publicades. La propietat intel·lectual de la imatge (fotografia) és de l’empresa.

L’empresa garanteix el preu del dia en què es va fer la compra, sigui quin sigui el dia que es faci el lliurament. Els preus del servei de compra inclouen l’impost sobre el valor afegit (IVA) aplicable.

Els productes, juntament amb les seves característiques i preu, apareixeran a la pantalla. Els preus de la botiga en línia són aplicables exclusivament a les compres realitzades en aquest canal de venda.

L’empresa es reserva el dret a modificar unilateralment, en qualsevol cas i sense avís previ, els preus dels productes, així com a suspendre o cancel·lar la venda de forma temporal o definitiva.

 

PREUS I DISPONIBILITAT DE PRODUCTES

Els preus i la disponibilitat dels productes de www.takeeateasy.es són vàlids excepte fi d’existències o error tipogràfic. Les comandes s’atendran per rigorós ordre de recepció.

En cas de finalitzar existències d’un producte sol·licitat, es cancel·larà la comanda del client previ avís “exceptuant els casos en què sigui impossible contactar-hi” i se li proposarà un producte de prestacions i característiques similars al preu del nou producte.

 

MÈTODE D’ENVIAMENT

 

DIES DE LLIURAMENTS

Hem confiat en el servei logístic a SEUR Fred (13:30). Entreguem els dimarts i divendres laborables. Per tant, no fem serveis els dissabtes, ni diumenges ni dilluns. Tampoc els festius.

 

ESTRUCTURA DEL SERVEI

*Les comandes efectuades entre dijous a les 12:01 i els dilluns abans de les 12:00, se serviran els dimarts.

*Les comandes efectuades de dilluns a partir de les 12:01 a dimarts abans de les 12:00, se serviran els dimecres.

*Les comandes efectuades de dimarts a partir de les 12:01 a dimecres abans de les 12:00, se serviran els dijous.

*Les comandes efectuades de dimecres a partir de les 12:01 a dijous abans de les 12:00, se serviran els divendres.

 

HORA LLIURAMENT-IDENTIFICACIÓ

L’hora exacta depèn exclusivament de l’empresa SEUR Fred. Els lliuraments es fan al llarg del dia. Si teniu alguna necessitat especial respecte a l’horari de lliurament, feu-nos-ho saber si us plau.

Per a la recollida de les vostres comandes n’hi haurà prou que l’usuari mostri el vostre D.N.I./NIE/Passaport, així com el número de la vostra comanda, de manera que l’empresa de logística, SEUR Fred, pugui identificar que aquesta comanda correspon amb la del client.

El producte serà lliurat sempre al portal o porta d’entrada al domicili o local. En cap cas, el transport no té l’obligació d’introduir-lo al domicili del client.

Un cop fet el lliurament el client és el responsable de la seva conservació i manipulació segons les indicacions de l’etiqueta de cada producte.

L’empresa no assumeix cap responsabilitat pel retard en el lliurament de les comandes, quan aquest retard no sigui directament imputable o en casos de força major, en els termes i condicions previstos en aquestes condicions generals.

 

CONDICIONS D’ENVIAMENT

Les condicions d’enviament o promocions poden variar periòdicament. Sempre estaran informades a la pàgina web.

 

COMANDA MÍNIM 4 PLATS

Som sostenibles pensant en tot el procés. Des de la compra dels ingredients fins al Servei a casa teva o a l’oficina (Catalunya).

Per aquest motiu us demanem una compra mínima de 4 plats o una despesa mínima de 16€ per fer més eficient el transport. Per la compra de 4 a 8 plats l’enviament és de 3,95€ i per més de 9 plats és gratuït.

 

ZONA DE DISTRIBUCIÓ

De moment servim els plats cuinats refrigerats a l’àmbit de Catalunya (Barcelona, ​​Tarragona, Lleida i Girona). Ben aviat esperem ampliar la cobertura geogràfica.

 

RETARD EN LLIURAMENT

Normalment els retards de lliurament es deuen a problemes derivats de les empreses de transport, Serhs Food (take eat easy) se subroga a les condicions de transport pactades:

– No es considerarà incompliment del termini de lliurament el causat per absència o canvi de domicili del destinatari o adreces desconegudes.

 

QUÈ PASSA SI UN PRODUCTE ARRIBA EN MALES CONDICIONS?

SEUR Fred és l’empresa que gestiona els nostres enviaments. En el moment del lliurament del producte a les nostres instal·lacions es comprova el seu estat.

Quan arriba el producte a la destinació, el client ha de revisar la mercaderia i fer constar a l’empresa de transport la incidència. També podeu comunicar-nos-ho abans de 4 hores via mail a: takeeateasy@serhs.com o bé en horaris establerts trucant al 93 703 28 28 i us solucionarem la incidència de la forma més còmoda per a vostè.

 

FORMES DE PAGAMENT

En finalitzar la comanda podreu escollir entre pagament amb targeta de dèbit o Crèdit.

Targeta de dèbit o crèdit: Visa, Visa Electró, MasterCard.

Haureu d’introduir les dades de la vostra targeta durant la confirmació de la vostra comanda.

 

 

PROCÉS DE COMPRA I/O CONTRACTACIÓ

El client té l’opció de fer la comanda directament a la web www.takeeateasy.es aportant la informació necessària per a la contractació; dades que en qualsevol cas seran veraces, exactes i complets sobre la seva identitat i que el client haurà de consentir expressament mitjançant l’acceptació de la política de privadesa.

Els passos a seguir per fer la compra són:

  • Seleccionar els plats a la pàgina web i clicar a “Afegir” per incorporar a la cistella.
  • Confirmar comanda. Apareixen a la pantalla els plats seleccionats, les unitats de cada plat amb el preu individual i el preu total amb el desglossament del preu base i impostos.
  • Si no heu introduït prèviament l’adreça de lliurament, en clicar a “Següent”, apareixerà un formulari per indicar l’adreça. A la següent pantalla apareixen l’adreça de lliurament i la de facturació.
  • A continuació, apareix a la pantalla l’import total de la compra amb el desglossament de preu base, IVA i despeses d’enviament. Realitzar el pagament a través de la modalitat escollida.
  • En un termini màxim de 24 hores des de la realització del pagament, el client rep un correu electrònic confirmant-ne la comanda i el desglossament. Així mateix, és recomanable que el client imprimeixi i/o guardi una còpia en suport durador de les condicions de venda en realitzar la seva comanda, així com també del comprovant de recepció enviat per correu electrònic.

 

DURADA, RENOVACIÓ I CANCEL·LACIÓ DEL CONTRACTE

La durada de la contractació dels serveis finalitza amb el lliurament de la comanda.

 

CONFIRMACIÓ DE LA COMPRA

Un cop finalitzada la vostra petició de comanda us apareixerà el full de confirmació d’aquesta, que es podrà imprimir per la seva constància i seguretat. Així mateix, L’empresa us remetrà via telemàtica a través del correu electrònic justificació de la contractació efectuada.

 

POLÍTICA DE DEVOLUCIONS/CANCEL·LACIÓ

Com que són productes alimentaris refrigerats que necessiten seguir la cadena de fred NO hi ha devolucions excepte que el producte arribi en mal estat. Vegeu apartat.

En virtut de l’art. art. 103 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, atesa la naturalesa dels productes adquirits, s’informa que els refrigerats, congelats o altres productes peribles que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa, així com aquells productes precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene, són exclosos del règim general de desistiment.

 

ATENCIÓ AL CLIENT

Per interposar qualsevol queixa o reclamació davant de SERHS FOOD AREA SL., el client haurà d’adreçar-se al departament d’atenció al client bé al número de telèfon 93 703 28 28, o bé a través de l’adreça de correu electrònic takeeateasy@serhs.com . Per tramitar les reclamacions relacionades amb les incidències indicades, demanem al client que faci fotos del plat en mal estat o l’envàs del qual estigui trencat o defectuós i la remeti al Departament d’Atenció al Client juntament amb la reclamació per escrit al mail.

 

LEGISLACIÓ APLICABLE

Les condicions presents es regeixen per la legislació espanyola vigent. La llengua utilitzada serà el català. En cas d’haver de recórrer als tribunals per dirimir qualsevol controvèrsia entre les parts, seran aplicables els jutjats i els tribunals de Barcelona.